Jobbar helg

Då var den första dagen av helgens arbete avklarat. Bara 3 dar kvar innan ledigt. Ja, jobbar måndag också. Vet inte var jag ska vara lör och sön. Jag brukar få veta innan helgen, men det blir väl nånstans akut.

Har iaf fått reda på att jag hamnar i långtidspoolen from 1 dec, dvs jag får anställning :) Fint som snus (fastän jag inte tycker snus är det minsta fint...) Jag vet ju iaf att jag blir kvar i resurspoolen året ut. Antagligen längre.

Pigis är hos mommo och sover, eller sover gör hon tydligen inte än. Sms:ade och då hade dom klivit upp igen och satt och käkade fil. Säkert spännande att sova hos mommo i ny säng (växasäng). Hihi. Men jag får iaf sova heeela natten ostört. Förhoppningsvis.

Men jag saknar henne redan. Lill-hjärtat. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0