Mera hosta

Ikväll har Emilia hostat än mer, så vi blir hemma i morgon också. Lillstumpan är dessutom ännu vaken, hon kan inte få ro. För tillfället ligger hon i min säng och smågnäller.

Nu har vi möblerat om i vardagsrummet, det blev jättestort. Vi hade ju en spegelvägg bakom bokhyllan, så nu har jag stor plats + spegel att träna hemma framför. Spegeln sitter visserligen snett, men om vi tar bort den måste man tapetsera och göra ett grundligt underarbete eftersom väggen är strukturerad. Men jag tror tamejtusan jag ska köpa lite lila färg och måla den väggen.

Bilder kommer eventuellt i morgon, nu är det mörkt + ej riktigt klart och stökigt. Vi orkade inte med allt idag.

Näpp, nu ska jag kolla läget på webben innan det är nattadags.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0