Uuuuuulrik

Jodå. Kräket var ett faktum i förmiddags. Jag gick dock ite i närheten av det. Slängde grejer i en bag, slängde lite kläder på barnet och mig sen drog vi till mamma. Hoppas hoppas hoppas att vi inte hunnit få på oss nån bacill.
Så nu är vi Malmbergsbor ett tag. Bara vi inte smittar lilla mamma.
Det värsta vore om vi åkte hem, blev sjuka till påsk när vi ska till Tidno och inte kan åka, eller värre bli sjuka där och smitta alla.

Måste väl kanske hem en snabbis sen för att hämta lite supplies. Typ jobbskor och kläder. Dagiskläder? Råkade bara få på lilla damen lite blandad kompott av vinter och vårkläder. Vantarna håller inte väta osv.
Vi hade väldigt bråttom hemifrån!

Jag grät till och med av frustration på väg hit. Kändes överjävligt, vi som precis blivit friska.

Jag vill inte ens tänka på lönen efter att varit hemma i 2 veckor. Nog vet jag vi klarar oss men ändå. Måste ringa fk för jag tabbade mig lite sist jag hade vab. Råkade begära pengar för dom dagarna 2 ggr. Har skrivit till dom om det men det händer inget.

Nåväl. Ska gå och sällskapa med mor och dotter nu.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0