Nedvarvning

Jobbat 7-17 idag. Blev väckt kl 04 nånting av Emilia som grinade. Hon kom till ro efter en stund, sen vaknade hon och grinade, somnade, grinade, somnade grinade. Vid halv 6 steg hon upp och gick och la sig på soffan och somnade, så jag fick sova 45 min innan klockan ringde. Eller ja 25 min sen snoozade jag 2 ggr. Längtar till måndag, jobbar visserligen men förhoppningsvis på annat ställe.

Nåväl nu har vi just kommit hem från en promenad- duktiga eller hur, hrmm bör jag nämna att vi gick till statoil och köpte lördagsgodis?
Jag tyckte jag förtjänade det. Lite stackarsmejjagmåstejobbahårtihelg-'belöning'.
Såklart var vi i lekparkerna efter vägen, undra vem som hade roligast, jag eller Emilia? Haha.

Nåväl. Nattning av barn nu. Sen ska jag glo nån film och slappa med karrapåsen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0