Ugh.

Nu tar jag semester ( har konverterat till björn och går i ide) . Återkommer maj 2012.

Ja, det hade varit skönt. Är stressad från hårrötterna till tåspetsarna. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det heller.
Jag har ont i magen, på det där gamla konstiga viset, fast värre och tappar hår. Träningen har utbytts mot mindre sunda saker. Söta saker. Behöver inte ens vara sugen, utan måste bara smaka för att jävlas med mig själv.

Och det där jobbet jobbet jobbet. Jag orkar bara inte tänka på det. Skjuter det framför mig, och det gör inte saken bättre. Innan den 21:a oktober måste jag veta.
Jag önskar mig lite jävlaranamma och beslutsamhet i förskottspresent tack!

Nåja. Över till annat.
I morgon är det hantverksmässa, där jag ska vara med faster. Ska bli roligt ändå. Även fast jag känner att jag inte riktigt hunnit/orkat med pärleriet helhjärtat. Hoppas bara jag fått med alla väsentliga pryttlar i lådan jag packat.

Nej, nu ska jag följa med John Blund till drömmarnas land. Hoppas det händer något trevligt där.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: fröken V

Fina smycken du har tillverkat!! och du, näää släng karamellerna och häng med på långprom eller gymmet till veckan å hämta lite energi!! :-)

2011-10-08 @ 18:26:59
Postat av: Sanne

Tack! Jo. Nu ska jag försöka verkligen att sköta mig. Inte kul när man gått igenom hela garderoben och ingenting passar. :/

2011-10-09 @ 19:21:52
Postat av: froken v

Det syns då inte, men jag förstår.. vet hur det KÄNNS när kläderna inte passar!!

2011-10-10 @ 00:20:50
Postat av: Jennie ♥

hej :) jättesöt blogg!! allt bra med dej?

2011-10-13 @ 17:46:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0