Tradera

Jag borde skicka en massa vinnarmail, har sålt några grejer på tradera och tjänat ca 190 riksdaler. Det är fantastiskt hur man kan få betalt för grejer bara för att det står exempelvis 'Peak' på dom. Sålde ett 2-pack med tröjor för 116:- (peak), och ett 2-pack med tröjor för 2 kr (kappahl).

Sen borde jag förstås städa här. Ser ut som själve F**. Men det får vara. Jag har iaf vikt lite tvätt och rensat bort täcken o kuddar från soffan till soprummet. En hel säck + lite till. Väntar nu på idol.

Jag får väl ta och städa hela helgen. Jippie!
Fast jag hade önskat mig en ensamhelg. Städa, fixa och kanske ett glas vin i goda vänners sällskap? Jag kan inte förstå att det är så mycket lättare att få ordning när man är ensam?

Jag skulle vilja orka pärla lite också.

Sen är jag så less på dessa ryckningar i överläppen. Har hållit på av och till i snart en vecka. :/ Varför tusan ska det hålla på?

Och så jobbet då. Alla dessa för och nackdelar hit och dit. Orkar inte riktigt tänka på eländet.

Fy så negativ jag känner mig, bäst jag lägger ner nu. Känner att detta inte blir annat än ordbajseri.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0