Första arbetsdagen

Dag 1 avklarad. Det gick bra, det var extra lugnt därborta på dc. Var där 1h 45 min. Men blev så trött! När jag kom hem sov jag 1,5 timma.
I morgon blir det att 'jobba' med min vän T. :)
Sedan dejt med KBT-terapeuten. Jag borde ha sagt att jag kommer senare i morgon till arbetet, men tänkte inte på det. Så nu blir det ett 2-timmars hål. Nåja, så är livet.


Idag före jag for hem och däckade smet jag in på Lindex, hade sett nåt fint där förra veckan, men såklart fanns inte min stl kvar. Inte heller rätt stl på överdragsbyxorna som pigan skulle få.
Så nu ikväll har jag shoppat på hemsidan, kanon att den finns :) Hade till och med ta 3 betala för 2, så pigan fick en tunika på köpet :)

Det har ju varit bildbrist här på sistone, så jag kan väl i alla fall slänga in lite shoppingbilder.


Min lilla färgklick


Pigan valde färg själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0