Fredag

Så blev det helg igen. Har tagit en lugn fm och bara varit hemma. Men efter att M åkt till byn så for vi på dollarstore och handlade lite helg-gott m.m och sen när vi kom därifrån slängde jag pigan i vagnen och mötte Tessan för en fika på Nyfiket, Emilia fick sova utanför fönstret där.
Det är det som är det fina med Nyfiket, man behöver inte ta in henne och börja böka av henne kläder så hon vaknar. Skönt sen om man ska och fika när det är fint väder, så kan man sitta ute sj också. Sen när vi fikat klart gick vi mot stan, T stannade på den nya affären 'On the Edge' men jag ides inte böka in vagnen dit, och ville inte att pigan skulle behöva in och ut i värmen. Det var nog att vi var på Öströms, jaja 'colorama' då.
Skulle gå hem, men kände att jag behövde en prommis, så vi tog en tur efter älven mot Sandviken.
Väl hemma slängde vi ihop lite korvtroganoff bara sen for vi alla 3 till mamma/mommo/svämmo ;-)

Haha, redogörelse för hela dagen, hmm jätteintressant!

Har nyss suttit och kollat bilder på min nästa frisyr, hittade några, jag har ju varit i valet och kvalet på att låta det växa eller klippa. Men det blir nog klippning. Lägger upp några alternativ, så som jag tänkt det på ett ungefär. Blir nog skönt till sommaren med kort.
Äh, det ville inte fungera.

Nej, nu ska jag städa en hörna här hemma sen blir det sängen, ska på loppis i morgon med faster. Måste ju leta lite behövligheter ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0