10 februari 2010

Igår var en fullspäckad dag. Öppen lek med kusin A och hennes dotter, båda flickorna älskade det. Kul för det var ju premiär för lilla N. Sedan hem i rasande fart för att jag skulle hinna slänga i mig lite krubb innan coach-möte på AF.
Skulle bara småhandla på domus ( coop konsum då!) men for iaf till coop forum för där är det billigare, helst vällingen. Man får 2 paket på domus för samma pris som 4 paket på coop. :-o Fast det är ju storpack jag köper då.

Var hemma några timmar, käkade, busade osv. Sedan bar det av till malmberget, hälsade på  min kära vän, drack te och åt digestive, hallon och vaniljkesella. Mumma!
Kom nog inte hem förrän ca 23.

Idag är det lugnare. Ska bara på ICA och hämta ut mitt ELLOS-paket som kommit. Kul! Och handla lite nödvändiga tjejstuff.

Nu sitter en liten dam i min famn och gnäller. Trött som bara den. Ska underhålla och ge lunch. Sovförbud före 12!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0