3 mars 2010

Så typiskt. Fick ju besked från a-kassan att det saknas en massa grejer. Ringde tjejen som har hand om mig på kommunen för att få uppgifterna som saknas. Men så är hon SÅKLART på semester till 15/3. Suck!
Nåja i morgon får jag försöka få tag i någon annan. Fast det hade ju känts bäst att prata med ordinarie.

Idag var jag och gjorde stan med Tessan. Fattiglappen jag köpte bara ett pappersark på brunsons. Bygdens nystartade scrapbookingbutik. Och en kaffe på Nyfiket. Men 17 spänn för en kaffe, och skit smakade den. Dyr skit!

Jag hoppas på mindre blåst i morgon, då kommer kusin och kusinbarn hit och vi ska ta en prom med våra kottar och sedan äta tacogratäng med tillbehör. Kommer bli mysigt och trevligt. :) Ser fram emot det.
Ska fuska och äta lite nachos :P
På tal om fusk hade jag en 'tycka synd om mig själv-dag' igår, och det slutade med en kaka och mjölk. Ajaj. Men det behövde jag tyckte jag, men det var nog något jag intalade mig själv. Onödigt kan tyckas såhär i efterhand.
Annars går det bara fint med nya kosten, men kan hända att min mage inte klarar av den, det återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0