Ledig dag

Idag har jag varit ledig hela dagen! Hur skönt som helst. Har ju jobbat alla 8 dagar innan idag så det var välbehövligt!
Hade dock sovit lite inatt, så när Emilia var lämnad på dagis gick jag hem, städade lite och sen la jag mig och sov i 1,5 timme. Vi åkte till mamma/mommo efter hon hämtats kl 14, var ute i värmen. Härligt!
Åkte hem, Emilia käkade, Moster J kom förbi med en söt liten spargris som hon köpt på sin resa till Mallorca.

Och nu kan ni rita korset i taket mina vänner, för jag har varit på gymmet med T och tränat lite. Får ju träna gratis nu när jag fått jobb så länge :) Men jag tog det lugnt ändå, lite cykling och crosstraining + några situps. Kan ju inte chocka ihjäl kroppen.
Tråkigt bara att det är så mycket jag inte kan göra med tanke på mina handleder...nåja, det finns ju annat.

Kikat på Idol ikväll, och det var ju ganska många som faktiskt kunde sjunga i dagens program. Kul!

Men nu ska jag ta min bok och krypa i säng.



Bild från cdon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0