Skitsnack

Nu har vi haft skitroligt här ikväll. Stock i toan, det kom upp skit i duschen. Behöver jag säga mera? Fyyy! Nåja securitas kom med nån maskin och efter mycket om och men fick dom lös proppen. Sen var det ju mitt skitgöra kvar-skura och sanera toan. Vilket jag absolut ville göra själv eftersom jag inte litar på någon annan än mig och ytspriten, klorinet och lite såpa.
Jag är nog lite hög nu.

Jag har fått slänga en massa pryttlar som var neräcklade, som duschdraperiet, duschmattan, sockar, trosor, badleksaker. Samt skurmoppen och skorna jag hade på när jag var därinne och sanerade. Tog på mig ett par som jag tänkt slänga iaf.

Usch! Och jag som var sååå trött efter att ha jobbat, bråkat med min dotter, coop-shoppat och pantat burkar. När jag kom hem var jag helt finito, men nej det fick jag inte vara för då startade ju projekt skitgöra.
Uäh!

Men nu är semestern här i allafall. Nu ska jag gå och nanna, och i morgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0