30 årskalas

Eller ja, 27+ 3 då. :)

Vi har kalasat hela dagen igår, jag och pigan och alla gäster förstås. En bra dag som började lite stressigt eftersom jag misslyckats med tårtan dagen före. Men vi fick ihop en egen tårta på morgonen och en köpes.

Och massor med fina presenter har vi fått båda två. Tackar så mycket!

Såklart hittade jag inte digitalkameran, så det blev några enstaka bilder med mobilen.

 Tårtan

Spel med kusin W

 Busflickor

 Doktor Emilia, överlycklig över alla doktorsgrejer


Vi båda var dödströtta igårkväll så jag gick och la mig med E efter 21 nångång. sen vaknade jag vi 04 och tre av mina fingrar på höger hand var superstela och gick knappt att böja först, dom mjuknade ganska fort igen, men en lite domnande känsla kvar. Hade svårt att somna om men jag gjorde det tll slut vid 05.30 igen. För att vakna 7.30med stela fingrar igen. Otäckt! Och jag har inte legat på dom. Sovit på rygg.

Ja och ryggen var såklart stel som vanligt, mer än vanligt, men det kan bero på att jag legat till sängs i nästan 10 timmar...

Nåja. Ålderdomen välkommen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0