Kikar in

Dricker morronkaffe och ska strax börja röja lite mer i pigans rum. Det är ju kalas till helgen och jag antar att leksaksbeståndet kommer fyllas på då. Sen är det tvätt som ska vikas, och diskmaskinen kanske behöver en tömning. Jag hade ju faktiskt inte tänkt ägna mig åt sånt i helg, de få lediga timmar jag har, men ryggen säger att jag inte ska sitta framför dator/symaskin alls. Punkt!

Och det är ju faktiskt bra att ta tag i saker o ting i hemmet i lugnan ro. Så nu gör jag det.



Jag har sytt min första mössa. Den blev väl ok för att vara sydd i slinkigt tyg på min skitmaskin. Modellen ville dock inte riktigt vara med på bild.



Slänger in en bild på vårat 'nya' vardagsrum. Ännu lite småfix kvar.


Kommentarer
Postat av: froken v

Fint vardagsrum! Och härligt med vikten och det nyttiga livet :-) Man mår så mkt bättre, piggare och mer ork när man käkar lite mindre kolhydrater, mer proteiner och rör på sig. Efter några veckor är sötsuget nästan under kontroll. Har ni kalas på lördag? Hoppas vi är friska. Mina barn vill gärna hälsa på! Kram

2011-10-18 @ 13:10:26
Postat av: Sanne

Tack! Jo, jag känner mig som en mycket bättre människa nu ;)

Vi har kalas på lördag, och ni är hjärtligt välkomna! Kram

2011-10-18 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0