Laddar om

Ja, nu när kalasbestyren är över laddar vi om inför julbestyren. Haha. Det ska börjas i tid.
Denna jul-klänning (tunika vill lindex kalla den) har vi varit och lagt undan idag. Den är mycket finare i verkligheten. Storlekarna tar ju slut direkt så det är lika slå till när man hittar. :) Och så visste jag att jag hade någon slags rabattkupong hemma. Så 20 % på ett helt köp var det, så i morgon på rasten ska jag o kika.
Fick ju presentkort i present på kappahl också, så kikar väl in där en sväng också.

Hinner möjligtvis ta en fika på Oscars. Annars fuskar jag väl med en shake eller nåt. Har ju 2 timmars rast, men den brukar ju gå fort, iaf när den tillbringas på stan. Helst för en sån som jag med beslutsångest deluxe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0