Nu får det vara nog! Igen.

Igår var ju sista augusti, och därmed anser jag att sommaren definitivt är över. Visst har det känts så ett tag nu, men nu är det ju september. Det känns ändå skönt på ett sätt. Man vet att nu är det pälsen på i princip, man behöver inte undra om man ska ta sandalerna eller inte. Termometern visar 6 grader trots att solen lyser.

Jag gillar faktiskt hösten, när man får mysa till det hemma. Och nu känns det lite extra roligt med lite nya möbler och så ska vi väl tapetsera lite i vardagsrummet också. När vi nu orkar. Här är lite förkylt. Jag snorar liite, gubben hostar lungorna ur sig men lillfia är frisk. Hon snorade dock först.

Sitter här och längtar tills lagerhaus öppnar sin webbshop kl 10. Det ska bli jätteroligt att gå dit och kika. Tror nog inte jag kan låta bli att lägga en order. Det riktigt kliar in shoppingnerven.

Har ju tänkt åka till Ikea men får se hur det blir med det, det är så mycket som behövs åtgärdas för pengarna, som mina trasiga tänder. Men det är ju så tråkiga utgifter. Men jag VET att det inte blir bättre att vänta.

Nåja, ledig dag idag. Ska väl se till att få nåt vettigt gjort innan jag ska på massage 13.30. Fy så skönt det ska bli att få ordning på ryggen/axlarna. Det jag tänkte meddela med detta inlägg var ju att nu får det vara nog! med snask och slöande. Ryggen säger ifrån ordentligt och vågen och måttbandet med.

Fast jag måste ju erkänna att havrekakorna i skåpet lockar. Men NEJ å det bestämdaste. NU FÅR DET VARA NOG!!!
Bara förkylningen går över så ska jag bannemig snöra på gympadojjsen och tränatränaträna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0