14 januari

I morgon är sista dagen på sjukskrivningen. Jag önskar jag hade återhämtat mig och kunde återvända till jobbet. Men nej. Det finns inte i siktet än...
Läkaren skulle ringt mig i torsdags, men blev uppringd av någon annan som meddelade att läkaren ville träffa mig istället och gav mig en tid nu på tisdag. Måste skriva ner en massa jag vill ta upp. Jag är inte helt 100 på att min diagnos är rätt. Mycket tyder väl på det, men tvivlen finns!

Jag är urbota less på detta jäkulskap nu! Inatt kunde jag inte sova, hade ryckningar i ögat och hjärtklappning utan dess like. Eller jo, värre har det ju varit.
Idag är jag återigen stel i hals/käkar och har värk i benen. :/
Ja, jag kan fortsätta, men ska inte rabbla hela natten.

Ska kolla tjejfilm istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0