Tillbaks på ruta 1

Ja så känns det idag. Pigan febrar igen, snittar på 40 grader och hostar. Mamman är orolig för återkomst av lunginflammationen förstås. Men adviva-sköterskan tyckte vi kunde avvakta då andningen är ok.
Så det är det vi gör.

Pigan dricker bra och har fått i sig en ostkrok. Men ligger i säng och vill vara ifred.

I natt fick mamman en ångestattack över sjukdomarna som avlöser varann, ont i bröstet, hjärtklappning och olustkänsla i kroppen. Det känner jag ju igen sen tidigare. Nu känns det bättre iaf, men vill ju slippa sånt. Men stressen gör ju att jag lätt tippar över kanten.



Denna bild är från senaste sjukan, och E så gärna ville prova sin nya stjärtlapp men inte var i skick att vara ute. Hon tillverkade en egen 'snöhög', klädde sig och åkte :) Nöjd och glad!
Fast stjärtlappen har mamman spräckt i backen i helgen :P

Kommentarer
Postat av: Imre

Hujja...jobbigt när man inte kan vara kry. =(



Önskar verkligen att hälsan återvänder till både E och Dig.

2012-03-14 @ 14:45:57
Postat av: Sanne

Tack Imre :)

2012-03-14 @ 16:23:50
Postat av: Veronica

Usch jag känner så väl igen mig i känslan.. Får hjärtklappning och ångest bara av att tänka på när jag suttit ensam hemma med tre sjuka barn, feber, tungandning, medicinering varje timme, samtidigt som mat ska lagas, tvätt ska tvättas, apoteket ska besökas.. Nätterna igenom aldrig får man sova osv.. Hörselkåpor har jag använt när de grinat som värst så man tror skallen ska explodera. Faaan jävla sjukdomshelvete.. Hoppas ni snart gjort bort eran del!!! kram

2012-03-14 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0