Helgen

Kommande helg är det planerat för bowlingmästerskap för oss kommunanställda. Ska bli roligt. Vi blir skurtanterna i 'Team Vileda' igen.
Bara vi håller oss borta från magsjukorna som florerar i omgivningen kring jobbet. Spritar för tillfället sönder händerna och knaprar vitpeppar för glatta livet!

Jag har tagit tag lite i kroppens förfall. Nu talar jag inte om det yttre, utan dess funktion. Jag har ju inte dessmer muskler i rygg, axlar och nacke, eller ja nånstans för den delen. Nåja till saken. Jag har börjat på vattengympa 1 gång i veckan, det är ju en början iaf!
Funderar starkt på att fara på badhuset med Emilia i morgon. Det är ju hemskt. Känner mig som en usel mamma som inte tagit med henne på badet någon gång någonsin. Bara utebadet på sommaren. :/
Ska se om jag kan få med någon annan vuxen människa dit. Våran fina Jessi följer :)

Längtar tills i morgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym Kirunabo

Hade jag vart i krokarna hade jag hakat på badis. =)

...hoppas bara dom har badringar i min storlek. =P

2012-05-03 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0