Ja, jag vet att jag är en dålig uppdaterare

Men nu kommer ett lite inlägg åtminstone. Nu känns det att jag landat här hemma efter allt rantade i sommar. Borta bra men hemma bäst.

Idag var vi på BVC med lillgumman 10 och 1/4 månad, ja så skrev de i journalen. 7960 g tung och 72 cm på längden. Det går ju uppåt om inte så fasligt fort. Men följer sin kurva det gör hon. Bra det.
Full rulle är det här hemma. Hon har ju ålat ett bra tag, och ställt sig upp och går efter möbler, men nu i dagarna har hon börjat krypa på 'riktigt' på knäna. Dröjer nog inte så länge innan hon försöker gå. Hujedamig. Min BeBiS!!

Annars händer väl inte så mycket spännande här för tillfället. Nu ska jag gå och sussa strax. Tröttelitrött.

Bild från minisemestern i jokkmokk. Emilia kryper omkring i gräset i min gamla overall och sockar på händerna. Burr det var ju lite blåsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0