Juvelförsäljning

Jag hade liksom räknat med en lugn helg, lite strosande på marknan, middag hos bekanta osv. Så ringer en bekant som brukar sälja hantverk och frågar om jag vill ha bord på folkets hus och sälja mina smycken, och det kunde jag inte motstå, så nu har jag fixat displayer och tyger att ha på bordet. Så klart är jag inte nöjd med utbudet jag har i lager, så jag har suttit och knåpat lite grann. Men jag har ju så lite material. :-(
Det blir ju lite trixande med lillan, men det går. Jag får väl smita hem om det skulle krisa, men hon äter ju flaskan så bra, fast hon har varit på ett hiskeligt humör de senaste dagarna. Hoppas hon är snäll med pappa i helgen ändå.

 <--- Jag på kullemarknan julen -07


Näpp nu ska jag fortsätta tillverkningen. Gick bara till datorn för att kolla priset på solstens-stjärnor som jag använt i ett halsband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0