Ajaj

Ont i handleden som fan. Jag vill ju ut och promma med vagnen !! Men det går inte. Men igår var vi på en liten tur med gammelvagnen. Den är ju inte lika smidig men ack så cool. Jag o R prommade från mamma till kerstin och dom, och vagnen var bättre i höjd för R. haha. Inga justerbara grejer inte ;) Och emilia blev less och krängde sig nästan bakom ryggstödet när hon satt upp. Tacka vet jag utvecklingen av barnvagnar!

Nåja idag ska vi till lilla mor igen och ge present och kortet jag tillverkat själv. Verkar vara finfint väder. Skönt! Igår blåste det så. Nej det ajjar mer i handen när jag skriver så nu får det vara nog.



Jag tänkte lägga in en bild på vagnen också, men det gick åt skogen. Kunde inte spara mms:et, jäkla nokia. Nåja får bli en bild på morsdagskortet då ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0