Sent

Oj vad sent det blev idag. Har suttit och sytt lite grann. Jag har ju blivit lite uggle-galen så jag har försökt sy en uggle-gosis. Blev väl sisådär. Men nu har jag lärt mig nåt till nästa gång. Det är ju av misstagen man lär sig.

I förmiddags har jag och gubben min haft verkstad i köket, han har snickrat lampa och jag har pärlat. Fick till nåt guldkorn. Har fotat såklart, men orkar inte lägga in nu. Ska i säng snart. NÅGON har en sån där vakna-hur-tidigt -som-helst-period nu. I morse fick jag dock sovmorgon men i morgon är det väl min tur att kliva upp 06 eller tidigare.

Jag och Emilia har hunnit med en prommis idag också. Första dan vi vågar oss ut. Och E har ju inte varit ute sen förra onsdagen pga sjukan. Säkert bidrar det till gnälligheten.
Men skönt var det att komma ut vill jag lova. Fast halt som f*n. (Ska svära mindre, läste förra inlägget, det var många fula ord där, sry, men jag är bara sån ibland)

Nej, nu måste jag verkligen hoppa sängen.
Uppdaterar bättre en annan gång.

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tackar! va gör du ?

2009-11-05 @ 01:06:13
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0