Smyckesverkstad

Jag har inte suttit vid datorn dessmer sen senaste bloggningen. Har pärlat rätt mycket och igår hade vi massor med besök, till Emilias förtjusning. Hon älskar folk :-) Ja, jag mådde ju också förstås, men gladast var nog E.
Tant Essi, mommo och 'farbror' fredric.

Nu sover alla i huset, rätt skönt att ta det lugnt själv ett slag. Funderar att åka till farmor med Emilia i helg, får se, måste ju beröva R bilen då, eftersom bilstolen är jättebesvärlig att ta bort och flytta till annan bil.

Just det, håret ja, det blev ju blont i utväxten, men resten blev nån variant av orange-brun? Dom säger att jag ser ut som smulan.

                          
                                                            

Jag (Vad lång min näsa ser ut :P )         Smulan


Nu har jag börjat längta till jul, eller till då man 'får' pynta. Har ju handlat nån ny grej. Bland annat denna jag yrade om i ett annat inlägg.



Dollarstore 10 :-
Passar med change-serien, en millimeter fel kanske.

Näpp, nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det kanske nåt pysslande. Känner mig extra pysslig nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0