21:a oktober- i morgon fyller vi år 25+1

För exakt ett år sen var jag gravid. Satt hemma i soffan och käkade glass. Magnum mandel. Glodde lite tv. Vid 21 började jag och älskling titta en urusel film. När vi tittat en stund tänkte vi slå av och gå och lägga oss.
Men tji fick vi!
Ca kl 22 fick jag lite molvärk i magen, la mig ner och då knakade det till i magen/bäckenet nånstans och jädrans vilka värkar jag fick! Ca 22.40 var vi på BB, jag fick ligga med CTG-kurva. Personalen trodde de skulle få skicka hem mig. Tji fick dom! Jag vär nästan fullt öppen redan då.
Fick till slut bada i den sköna poolen/karet, nåja skönt för stunden, lindrade det onda lite. Sen blev det lustgas. Upp ur badet, mera lustgas, ligga, sitta, stå, klämma sönder gubbens hand ;-) Åsså klämma ut en liten underbaring. Vilken födelsedagspresent för mamma :-) Ingen kan slå den presenten nånsin!
KL 02.08 föddes hon, våran Astrid Emilia. Om ca 6 timmar är hon 1 år! Min bebis. Som kan gå! Om än lite vingligt.

Sista magbilden, vecka 41


Helt ny Emilia, några timmar gammal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0