Hostigt

Haha, nädå ingen VC idag heller, kommer jag nånsin ta mig dit? Min karl började hosta jättemycket vid 4, då vaknade Emilia också, sen när hon höll på somna hostade någon ännu mer och då var det kört. Fast hon somnade väl igen vid halv 6 eller nåt efter mera välling. Sen sov jag också från 6-8. skönt. Fast då orkade jag inte börja stressa iväg.

Jag har ju också hosta, men inte lika hemsk. Bara gumman klarar sig så kan jag hosta för henne också. Vi vill ju alla vara friska till våran födelsedag. Annars måste vi ju skjuta upp den :(

Nåväl, kl 13 ska Emilia till tandläkaren. Spännande. Eller det är nån tandsköterska.



Skåpbus. Observera munnen full av gaddar. 8 stycken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0