Magsjuka dag 3

Dags att uppdatera dagens magsjuka. Inga kräkor idag, dock en massa skit. Bokstavligt talat.

Har lagt lilla damen, men hon bänglar och gnäller i sängen. Hon har varit vaken sen 14-tiden så hon borde ju vara jättetrött. Men hon har varit glad för det mesta, trots sjukan och skitandet.

Nog om sjukor och skit.

Sitter och väntar på att Idol ska börja. Läste i aftonbladet att Alex Schulman tycker idol är en hög av skit. Jag tycker alex schulman är en hög av skit. Så det så. Fast vem bryr sig om vad HAN tycker?
Ska strax rota fram Idol-karrat och bänka mig snart och njuta av veckans underhållning :-)

Igår fick jag ihop ett halsband och 2 boksmycken, men glömde fota dem idag medans det var ljust, och ljus behöver jag eftersom jag som sagt bara har mobilkameran att fota med. Ska skicka in digitalkameran och hoppas på att det går att få en ny på garantin. Den råkade ju ramla ner från bordet för ett ganska bra tag sen.

Och så blev det nytt pärl-material för dryga 100-lappen. Hade ju 'behövt' grejer för mycket mer, men har inte råd med nåt alls egentligen. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0