Magsjuka

Så jäkla typiskt. Idag skulle jag på besök hos kära T, har bara varit dit en gång sen hon flyttade. Har ju TÄNKT åka dit så många gånger men antingen har jag varit så trött eller så har nån annan anledning satt käppar i hjulen. Typ en halvtimma innan jag skulle åka började gumman spy, sen har det blivit 2 kräkor till, nu är hon i säng utan välling. Bara lite vatten i magen. Stackarn.
Första magsjukan.

Men det blev en hemmakväll iaf. Kanske skulle göra halsbandsbeställningen jag fick förra veckan? För det är ju inget på tv idag. Åhh..jag som sett fram emot så att fara till T.

Back to the magsjuka. Igår var vi och hälsade på Anneli och Nova, och då pratade vi om magsjuka, dom hade ju haft det tidigare, kanske fanns kvar nån bacill där? Fast det borde ju gått över tycker man. nåja iaf så sa jag att E aldrig haft det än, men att bara för att vi pratar om det kommer hon få det i morgon (idag). HAHA! Så är det.

Från det ena till det andra. Såhär blev mina visitkort:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0