Ny design

Hittade en blogg för nån vecka sen, där fick man låna blogg-designer av tjejen som gör dom. Kul! Så nu har jag lite finare här på sidan :-)

Lillpigan har somnat för en stund sen, ska göra mig klar på ett tag så ska vi ut och testa nya pulkan sen och så ska jag hämta ut mina nya visitkort, jag kanske lägger upp här hur de ser ut senare. Hade nog inte lyckats fota dom, har ju ingen annan kamera än den i mobilen, men nu har vi ju en skrivare med scanner och grejer :-)

För övrigt har Emilia varit ganska gnällig och mammig på senaste, har nästan blivit galen vissa stunder. Puh! Hoppas det bara är tillfälligt.

Hade massor med saker att skriva, men nu försvann de, jag återkommer väl med det sen om det dyker upp i kontoret.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0