Oh så trött man kan vara

Jag har varit tidernas trött idag. Men Emilia har varit så pigg så pigg, vid mellanmålet eller ja efter förstås tänkte jag att vi sover tillsammans. Jo pyttsan, hon for runt som en virvelvind i sängen. Jag somnade nog till nån gång ändå. Till slut gick vi ner till mamma/mormor, Emilia tröttgrinade en sväng sen lekte hon glatt och jag satt som en zombie, då blev jag uppskickad att sova, trots att mamma inte får lyfta nåt alls. Tog med telefonen och hon lovade ringa mig om emilia blev grinig.

Hennes (mammas) fåglar väckte mig efter 15-20 min men nu lever jag iaf. När jag kom ner hade E somnat i soffan med benen hängande ner för kanten, haha såg jättekul ut. Tog bild förstås, men jag har ingen datakabel här, så bild kan jag inte sätta förrän i morgon tidigast. Det var så sött. Min gullegumma. 

Nu ska jag åka och handla lite tillbehör till middan. Blir specialtacos på gårdagens köttfärssås.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0