12 februari 2010

Fy *****! ONT! Det gör ont, det gör ont...
Jag lider av tandsprickning. Eller inflammation, kanske båda. Käkar lite ipren, men det hjälper föga. Börjar det inte bli bättre till på måndag måste jag uppsöka vård. Visdomständer är åt fanders, vad ska dom bråka för? Lite skraj blir man ju att man måste rycka ut dom. Tur jag inte har tandläkarskräck iaf.
Det värsta är att det gör så ont att äta. Mitt största nöje.

Men det gör ont i tandköttet, käken, alla tänder på den sidan osv...GAAAH!



Fick förresten min Ellosbeställning igår. Tröjorna var fina, det ena som jag ej hade bild på var lite lång i axelbanden, men jag har ju symaskin. Tyget däremot var inte svartvitt, det var svart-BEIGE. Jag HATAR beige!
Funderar på att tradera bort det. Men karln min gillade det, men vem bestämmer här tror ni? Moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0