26 februari 2010

Idag har det varit en heldag hos mamma/mommo. Men Emilia tyckte inte att hon skulle sova eftermiddagsluren där, hon ville ju bara busa med mommo. Men till slut stupade hon iaf. Klockan 16. Hon brukar få sova till 15.30 max annars. Så sovandet blev helt fucked up idag. Nåväl, hon var uppe en timma längre och somnade utan ett pip, som vanligt iofs. 

Jag for och handlade på konsum när Emilia och mommo busade som bäst, skulle skicka iväg ett tradera-paket, men såklart glömde jag paketet i bilen och ides inte gå ut igen. Men jag handlade lite fredagsgott åt mig och en bok. Sjöjungfrun av Camilla Läckberg för 49:- kanon! Inbunden och allt. Fast jag brukar ju föredra pocket annars, de är lättare att hålla i.

 

Tror jag ska lägga mig i soffan nu med mitt karra och min bok och bara mysa.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0