3 februari 2010

Blev medlem i gratisbio för en vecka sen kanske, och visst lockas man att handla mer när man är medlem där. Tur att jag är fattig och kan hålla huvet kallt och inte förhasta mig. Dock så råkade en beställning till Ellos slinka emellan, 2 toppar och 3 meter svartvit-rutigt tyg (31 kr metern!), har varit sugen på svartvitrutigt i köket. Men det kanske blir först till hösten. Men man vet aldrig.
Saken är den att jag var inloggad ganska länge på ellos via gratisbio, hoppas inte jag blivit utloggad bara, vill ju ändå samla de få poäng jag kan.
Det återstår att se.

Idag tog jag och Emilia en liten promenad till 'moster J', kyligt när vi gick dit vid 15-tiden kanske 15 minus, när vi gick hem vid 18-tiden var det svinkallt. Minus 23-24 ungefär. Usch. Men nu längtas det till våren, och det känns fantastiskt härligt att vi har den framför oss. Sol och utevistelse-ja tack!

Kikar ju på platsbanken varje dag, idag hade det kommit en tjänst på hemtjänsten, så den ska jag söka. Långtidspoolen går ju före förstås, men större chans om man söker än inte. Haha.
Fick dessutom e-mail från arbets att jag ska söka, och redovisa att jag gjort det.

Men nu ska jag strax sussa, ska bli skönt. Håller tummarna att tummelisa tänker sova gott inatt, hon har haft lite svårt att somna om på senaste, och bänglar i timmar ibland. Man ser dock att hon försöker sova, men inte kan.
Idag har hon bara fått sova en gång, hoppas det hjälper.

Just ja, go´natt var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0