Bankrutt

Fattig tid just nu. Undra hur länge det tar för a-kassan att komma igång? Har inte ens skickat in alla papper än, eftersom jag väntar på att få hemskickat ett papper som inte gick att få före jag fått alla föräldrapengar utbetalda. Suck. Så det är vända på kronorna. Men det löser sig.
Känner mig iaf gladare än på länge, glad men fattig.

Justfan, bilen är det också nåt fel på nu. Hoppas det inte kostar skjortan, helst inte alls. Jag tänkte höra med mina malmbergsvänner om nån har tid för mig idag/ikväll hoppas gubben min hinner få ordning på skrället.
Varför ska alla bo i malmberget? Ja en kusse har ju iaf flyttat hitåt men jag har ännu inte varit dit, hemska jag.

Idag ska jag troligtvis knata till vakansen och anmäla mig. Stort steg till arbetslivet. Läskigt. Men tänk så skönt att få tag på lite mer pengar, kunna spara lite och senare kunna åka på typ en egodag i luleå med shopping. Eller IKEA. Har suttit och drömt om en massa nytt. Men först och främst en luleåresa. Sen vore det ju kul med en semster med familjen.

Jag drömde om en tågresa med vännen T, men tåget spårade ur. Skum dröm, men det gick bra ändå.

Nope nu göra nytta!




En tjej som älskar att vara ute och promenera i sina nya skor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0