Blä

Detta har verkligen varit en skitdag. Började med att emilia halkade in i dörrposten och fick en knallblå/röd stor bula i pannan, ingen fara dock så vi gick till öppen lek någon timma senare, promenad efter det och jag fick erfara hur förfallen jag är, inte en ryggmuskel nånstans. Ajaj.
Emilia sov inte mer än ca 40 min i vagnen, sen på em har hon varit lite gnällig. Till sist fick hon sova en halvtimma vid 17.30-18.00 och efter det har hon varit gnälligare än gnälligaste gnällungen.
Jag har retat mig på småsaker som att det är stökigt, smutsigt, smörigt på smörasken-gurkan-bordet, sallad på golvet-bänken-glaset-soffan, sist men inte minst drömmen om gamla tider/saker/såsomdetengångvar.
Och fattigdom.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0