12 mars 2010

Hujedamej vilken dag...Och tusen tack till Liselotts pappa som hjälpte mig få igång min strejkande bil på Statoil! Liselott, du kan väl vidarebefodra ett litet tack nästa gång du pratar med familjen häruppe?

Jag coh Emilia hade varit och hälsat på kusinerna, lämnade hem Emilia sen for jag på statoil och tankade, sen var bilen död, eller den knorrade lite, men vägrade starta. Fick gå in på statoil och be om hjälp då ingen av mina resurser var hemma (byfräsare allihop). Fick ju hjälp tack och lov. For och körde med bilen till malmberget och sen lämnade jag hem den på parkeringen, för jag ville inte riskera att den blev stående på stan eller Coop.
Hur skulle jag då få hem matvarorna utan att ta knäcken på mig själv?
Jo jag hämtade barnvagnen från förrådet, och med vagn men utan barn gick jag på stan. Haha.

Nåväl, nu är jag hemma och har bestämt mig för att bara ta det lugnt, inget ovanligt iofs, men ändå.

Jaha, nu gastar emilia i toa att hon vill babababababababababaaaaaa=bada och det behöver hon så det måste hon väl få. Ska passa på att frisera henne lite samtidigt.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0