Kaos

Det började med att jag skulle öppna flaskan och tuben när jag skulle färga håret, flaskan är öppnad och jag bänglar med tuben, har fortfarande flskan i handen, jag dräller ut en tredjedel av flaskans innehåll över ben och golv. Svär och förbannar mig själv.
Nåja, torkar upp från golvet, försöker mäta hur mycket som är kvar. Min käre sambo påpekar att det var ju väteperoxidblandningen som farit ut, och kanske bleker golvet. GOLVET? Mina nya byxor då? Sen upptäcker jag hur illa det svider på benen. Och dom ser blekta ut!!!! In i duschen-skrubba-skrubba!
Nåja, benen är normala, och håret är färgat. Dock blött ännu så jag vet inte reslutatet än. Men jag ska ju till Mari på Clippet på måndag och slinga, så jag hoppas håret är ok för det ändamålet.

Vilket trauma. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0