Tisdag- Numera styrelse-medlem

Ikväll var vi på föreningsstämma, för första gången. Det var nyttigt, jag fick inblick i en massa saker vad gäller bostadsföreningen. Så efterlyste styrelsen suppleanter-gärna någon yngre-kanske med barn, stora eller små.
Jag bara kände hur neonskyltarna blinkade och pekade på mig. Jag tittade ner i bordet, men hursomhaver gick jag med på det hela. Så på måndag är det möte. Men det känns ok, annars hade jag ju vägrat. Man får ju en peng och säkert fika :) Jusja, jag har ju slutat med sånt. Igen.

Har ju till slut lyckats få jobb i sommar också. På mobila teamet. YeY!! Känns skitbra. Känner ju till litegrann om det. Samt känner till några av brukarna de åker till. Så det känns lite som hemmaplan, även om det hade varit roligt att testa nåt helt annat.
Men jag är hursomhelst nöjd. Har bara lite separationsångest från lillhjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0