Torsdag

I skogen har vi varit idag, eller ja, egentligen i utkanten av den, vid E10:an. Grillat och haft trevligt. Lilla familjen + kusiner till R. Där var vi i 4-5 timmar, tiden bara rusade iväg. Ätit, ätit och lekt med kottar och barr. Haha.
Kikade även förbi mamma/mommo en sväng när vi kom till stan igen, Emilia hade fått en leksaksspis av mommo och Peo, den ska hon ha där hos mommo. Vi har inte plats.



När Emilia somnat har jag stansat ett smyckeshjärta, det blev bra! Jihoo. Har försökt tidigare, med mindre bra resultat...Har nog kommit på knixet.

Till det lite tråkiga. Jag har haft sån halsbränna senaste dagarna, ont mot hjärtat men det är från halsbrännan det kommer. Jag måste sköta mig nu. Inga 3-4 koppar kaffe till frukost inte. Idag drack jag inget alls, men har haft jordens huvudvärk, så jag drack en halv kopp på eftermiddan. Det har känts ok, men halsbrännan börjar kännas av nu igen.
Hursomhelst så ska jag ta en tidig kväll, bara måla andra varvet på naglarna, sen gör jag kväll.

I morgon har jag planerat att promma till Malmberget. Hoppas det blir bra väder.
Måste komma igång med lite motion igen. Var på en liten prom igår också alldeles själv i solskenet, det var skitskönt. Förutom halsbrännan då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0