Helgen

Jag har ju som jag skrivit om (tror jag?) varit i boden på resa med svärmor och en massa andra kommunalare. Shoppade lite grann. Dock var HM en besvikelse denna gång, hittade iaf 1 kofta där. Jättefin.

HM 399:-


Sen köpte jag lite grann på kappahl. Där hade dom ovanligt mycket fint. Mycket roligare kläder än HM. Köpte ett par jeansleggings. Dom ser jätteglansiga ut på bilden, men är inte så. Lite mera vardagsfina.

KappAhl 399:-


Sen hittade jag även en grå jeanstunika med knappar fram och knytband runt midjan. Jättesnygg! Hittar inte bild på nätet och min kamera är på kanarieöarna just nu.

Sen blev det även 2 julklappar till M från KappAhl.

Jag är helnöjd med min shopping. Sa för ett tag sen att jag inte skulle köpa några kläder förrän jag gått ner lite i vikt, men det är lite svårt att hålla...

Resans höjdpunkt var ju Western farm. Och jag måste säga att det var jätteroligt! Maten var bra, iaf det kallskurna. Åt dock alldeles för mycket.

Julshowen var helt fantastisk! Jävlar annamma vad duktiga artisterna var! Speciellt en tjej som hade en jäkla röst, märktes mest när hon tog i för kung och fosterland i 'All by my self'. Hon hette Linnea Bäcklund. Ja, jag har googlat och letat, hittade dock inte så mycket som jag önskat.
Andra som jag kände igen var 3 st som varit med i idol-Björn Nagander (polisen) samt 2 tjejer, Therese och Sanne (snyggt namn, eller hur!)
Det har verkligen varit en rolig upplevelse. :) Gör jag gärna om igen! Tack för presenten svärmor ♥

Tyvärr blev jag intryckt i väggen av en buffel (ja det fanns många såna där, fyllbufflar) och då ångrade jag att jag lånat kusins fina satinjacka, för jag fastnade i väggen, den var stickig. :( Fölåt J, men det blev några märken på ryggen. Du ska få hyra för sveda och värk.

Nu börjar det bli sent. Måste gå och sussa. Det är ju en ny dag i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0