Julklappar

Idag har jag fixat 3 julklappar till! *Nöjd* Nätshopping är ju lätt, bara det att jag råkade beställa en julklapp till mig själv också. Oops! Lätt hänt. Denna tröja nedan blev det. Från bonprix. 179:-



Det blev fler att handla julklappar till. Fick reda på att kusinerna från stockholm + faster kommer till jul. Jättekul! Trodde inte dom skulle det. Extra roligt nu när Emilia kommer ihåg dom. Hon tittar ofta på kort och säger ibland namnen, eller så pekar hon på sina axlar när hon ser C för att hon ridit på hans axlar genom halva byn i somras.



Vad jag fick sommarlängtan när jag ser bilden. Det snöar massor ute nu, och har varit ca 20 grader minus i flera dar. Snöovädret gör iaf att det blir varmare. men jag föredrar nog kylan tror jag.

Nåja, nu är det bara gilla årstiden, och jag längtar faktiskt till lite julstök och att få julpynta :) Jag är en riktigt julnörd. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0