Magsjuka

Nu var den alltså här. Dock ej välkommen alls!

I morse gick jag till jobbet, trots att Emilia var lös i magen på morgonen, men det har hon ju varit i 2 veckor mer eller mindre. Hann inte vara där en timme så fick jag ringa och vabba. Då hade hon skitit superlöst 2 ggr. Väl hemma verkade hon må bra, kom nån skitklutt då och då. La henne att sova och max en kvart  efteråt hade hon spytt ner hela sängen och sig själv.
Nu sover hon igen...

Livet är bra härligt. Men jag har ätit vitpepparkorn. Det värsta av allt är att vi inte kan åka på guldbröllopsmiddag hos min farmor och farfar på söndag :( jag har till och med gråtit en skvätt att vi missar det.
Ringde farmor och berättade om sjukan, och hon tyckte förstås det var tråkigt att vi inte kan komma.

Buhuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0