Nattens köld är hård...


Jo hör och häpna, igår var jag och tränade! Haha, det har inte gått så bra med träningen. Men jag försöker om igen. Det kändes skönt att träna, och idag har jag lite träningsvärk. Jag gillar att det känns att man gjort nåt. Har preliminärbokat träning i morgonkväll med Tessan, så kom jag på att Emilias kusin fyller 6 år så vi är bjudna dit. Får se hur det blir. Vill ju träna nu när jag hittat motivationen. ( När bara 2 par jeans går igen)

Fy -25 grader nu. Huuuu. Nu hade jag helst varit hemma och myst tills det blir minst 10 grader varmare, men det får jag inte, för jobbet kallar tiidigt i ottan i morgon. Extra motigt att behöva använda bilen och åka ända till Malmberget. Nåja det får gå.

I morse skulle jag också till Mbgt för att arbeta, bökar in pigan i bilen sen sätter jag mig själv i bilen och försöker få fram sätet. Stört omöjligt! Lätt att köra när en 2-metersmänniska kört sist. Fick halvligga UTAN bälte. Jag är ju en bältes-gestapo annars. Kändes ju lagom bra.
Nåväl, pigan kom till dagis och jag till jobbet, sen på lunchen fick lantti hjälpa med sätet, skönt att kunna köra normalt.
Åh vad jag älskar vintern, helst när det är svinkallt! Inte!

Nä, tror jag ska krypa till kojs snarast. Klockan ringer ju före f*n.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0