Möblemang

Idag har vi alltså möblerat i sovrummet. Så nu är det jättefint, vi har delat av med en rumsavdelare, en sån där smal bokhylla med en massa fyrkantiga fack. Det blev över förväntan! Jag är helnöjd. Emilia har nästan ett eget rum nu. Skönt att kunna proppa in hennes leksaker där. Och slippa ha dom ööööverallt i lgh. Jag vet att hon kommer dra hit dom ändå, men nu finns nånstans dom  hör hemma.

Men ännu är det kaos här, får fixa färdigt i morgon, jag har rensat och slängt en massa gamla handdukar och kläder iaf, men det är grejer överallt nu.

I övrigt har jag och gumman promenerat till stan för att skicka tillbaka ett paket och hämta ut ett annat, men det var en massa ståhej där, torghandel, samt valstugor och där surrade vi med Malin och sossarna :) Och så var vi i lekparken såklart! Men det var kallare än vi väntat oss så vi gick hem efter ett tag, men vi var ändå borta i nästan 2 timmar. Ska poängtera att Emilia också gick till stan, vagnen var hos mommo. Men det var inga problem. Min duktiga tjej!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Idag kan man vinna en WANG inspirerad väska hos mig! :D Wanna join stumpilump? :D



Hoppas dagen rockar!

KRAM!

2010-09-22 @ 12:46:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0