Krumkropp

Känner mig stel och ond lite överallt idag. Fråga mig inte varför!? Nåja, är iaf hemma och vabbar halv dag med förkylda lilla gumman. Ska och jobba kl 17.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 14 så jag kan boka in mig på lite afrodance så fort dom släpper tiderna. Tog en liten powernap med pigan, som förövrigt sover ännu. Och gärna får fortsätta med det ett tag. Skönt att vara för sig själv en stund.  :)

Ska kolla igenom garderoben om jag har lite tradera-kläder att lägga ut. Har för mig jag har stoppat undan lite sommar-aktiga plagg, och det börjar ju vara dags för att lägga ut dom nu.

Igår hade vi det superskönt på mammas gård och solade, lekte och grillade korv och hamburgare, härliga vår! Moster var också där med yngsta barnbarnet som är ca halvåret äldre än E, så dom busade lite-på avstånd.







Roligt att springa nerför uppfarten - ramla med flit och sen försöka ta sig upp utan att röra i snön med händerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0