Nanny diaries

Så heter filmen jag kollat just. Den var väl rätt bra. Tänkte jag skulle plita ner några rader.

Igår var jag på premiärpasset av zumba. Det var lite svårt att hänga med faktiskt, ganska svåra rörelsekombinationer, och så fikc jag ont i höften. Idag har jag haft lite knäont. Men jag vet inte om det var av det. Jag måste komma ihåg att sätta mina specialsulor i skorna när jag ska träna.
Nästa vecka ska jag försöka boka in mig på ett afro-pass, det var jättekul sist. Men då ska man ju dansa barfota, och det är kanske inte det bästa för mig kanske. Men jag vill!

Helt otroligt att jag är vaken ännu, eller kanske inte förresten, jag har ju sovit med Emilia på dagen. Men jag ska väl lägga mig och läsa. Nu kanske jag orkar det när jag inte är totalt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0