3:e dagen

Så var 3 av 5 dagar arbetade. I morgon blir en lugn dag, förhoppningsvis. Börjar jobba lite senare än vanligt och tänkte att jag skulle åka på utebadet med pigis, min mamma och min kusin A + dotter N. MEN så kommer vädergudarna och börjar bråka. Nu utlovas 15 grader och moln ev lite sol på vädersidorna. Bäst för vädergudarna att dom ändrar på sig!
Idag när jag for på jobbet var jag så sur att jag behöver jobba, och inte fick vara ute o leka o bada, så i morgon vill jag verkligen ha fiiint! Annars blir jag butterbulla.

Nej, nu blev jag så trött så orden tog slut. Dags att nanna.

Slänger in en bild från i helgen, det var nån slags fontänarrrangeman på stan, detta var en av dom. Hmm. Lite makabert? E sa: -Mamma, va gjort dockoj? (vad har dom gjort med dockorna) Hon ville ta med dom hem så dom
slapp bli blöta tror jag.



Åsså en på sötaste flickorna i världen då:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0