Ryggont

Fi fan, idag är 3:e dagen med ryggont. Och idag är det jobb som gäller. Hade det inte varit för att jag hamnat på ett väldigt lugnt/bra ställe som p-ass så hade jag nog varit tvungen att sjukskriva mig.
Dessutom har jag hosta, så det är inte så trevligt att ha ont i ryggen samtidigt.

Lilla fröken somnade nog inte förrän närmare halv 10 igår, för vi hade varit hos mamma och grattat henne när hon fyllt år. Såklart trodde ju jag att jag skulle få sova längre än till 6. Tji fick jag...
Har dock halvsovit på soffan en stund när Emilia rumstrerat här, så nu är jag nästan människa.

Julprylarna är nedplockade, men kartongerna står kvar i v-rummet och granen står här naken och utblottad. Visserligen kan jag ju kanske tvinga ner karln dit, men jag 'kan själv!' fast det kan jag ju inte med ryggontet. :(

Nej, nu mera kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0