Verkligheten kommer ikapp

Nu är det en ynka vecka tills allvaret börjar igen. Vill såklart ha ut så mycket som möjligt av semestern och ledigheten. Men senaste tiden har varit lite deppig. Jag har haft och har ännu så ont i händer/handleder/armar. Blä! Något bättre efter pronaxenkur och användande av handledsstöd. Fast mest tror jag på att det är vila och stödet som gjort det.
Tråkigt att inte kunna göra så mycket. Igår vek jag alla kläder ur Emilias garderob som hon rivit ut när hon skulle välja kläder ( herranjessos, hur ska det inte vara när hon blir tonåring?) och efter det var jag trötter igen.

Nåja, det är bara gilla läget. Troligtvis blir det åka till stugan i veckan iaf. Har väl sådär med lust med det...

Här kommer lite pics från senaste. Ska inte överanstränga mig här nu.

Tidno 7-12 juli









Testar nya lekparken på gården








Nåja, det får räcka för denna gång.




Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

åååh härliga norrlandssommar!



Vad roligt att höra att vi tänker likadant kring presenter;) Har du fått ditt presentkort btw??

2011-08-03 @ 09:19:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0