En dag kvar nu...

Fy så skönt med endast 1 dag kvar att jobba! Och det är på ett lugnt ställe, precis vad jag behöver just nu, då denna dag varit ganska stressig både psykiskt och fysiskt. Jag är ganska slut nu med andra ord.

Sitter och finslipar på mina packatillsemesternlistor. Ja, jag gillar listor, så dom är långa, då är det bara packa ner och bocka av. Man slipper fundera vad det är man tryckt ner i väskan egentligen.
Mitt största problem blir nog att få plats i väskorna vi har. Det blir nog lite bag-ladies av oss dvs massa påsar. Såvida ingen har en hockeytrunk som kan tänkas lånas ut!?!

Såhär såg det ut för 2 år sen när vi höll på semesterpacka:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0